\'Пруста є хрещеним батьком моди: що письменників одяг розповісти про них


Опубликованно 04.02.2018 18:21

\'Пруста є хрещеним батьком моди: що письменників одяг розповісти про них

Назва читається як провокація: легендарні автори і одяг, який вони носили. Що? Не авторів, особливо "легендарний" ті, будуть звільнені від перевірок моди? Звичайно, ми повинні дивитися на їхні слова, не їх вбрання. Якщо вони зробили великі твори мистецтва, яка різниця як вони одягнені?

Гертруда Стайн в її бюро в 1936 році. Фото: Халтон Дойч/Корбис через Гетті зображень

"Коли я сів у перший ранок, і почав писати про Семюел Беккет, я думав:" о, боже мій. Я роблю щось абсолютно позамежні?\'" каже автор книги, Террі Ньюман, який викладає Fashion-журналістики в університеті для творчих мистецтв, Эпсом. Як це відбувається, незабаром вона виявила, що Беккет був прекрасним місцем для початку: він ніс сумку Gucci і любив готель Clarks Wallabee взуття.

Хемінгуей працював, а на сафарі в 1952 році. Фото: Граф Тейсен Колекція/Getty Зображення

Книга ньюмана повно цих кросоверів між літературою і модою. Є очевидні приклади, такі як Джоан Дидион, який з\'явився в кампанії c?line в 2015 році, і Дороті Паркер, листи, чия кар\'єра почалася в Vogue. Але деякі альянси є більш дивно. Гертруда Стайн, з її чернечий волосся і розкішних брошок, обмінялися листівками з кутюр\'є П\'єр Бальменом. Вів\'єн Вествуд надихнула Джо Ортона, і майже кожен був натхненний Пруста. "О, Пруст!" Каже Ньюман стомлено. “Він є хрещеним батьком моди. Що 70-х диско натовпу був так одержима". Особливо Ів Сен-Лоран. Це на відміну від Пруста критику я почув.

Семюел Беккет в 1975 році. Фото: Рекс/Shutterstock В

Живуть авторів недопредставлены. Зади Сміт тут, як Донна Тартт. Але там немає Стівена Кінга, з його куратором випадковий погляд, і Карл Ове Knausgaard може відчувати себе недооціненим лише коротка запис у розділі "волосся". Чимаманда Нгозі Адічі-це ще одне упущення, оскільки вона має ясний погляд, заснований навколо графічних сукні. Її 2012 Ted говорити, ми всі повинні бути Феміністками, став лозунг на Діор футболки.

Марсель Пруст у 1896 році. Фото: Корбис через Гетті зображень

Ніхто не ставить під сумнів зв\'язок між Мода стиль і художній стиль для художників або акторів чи музикантів, але ідея здається спірною для авторів. В письмовому вигляді-у піжамі стежці частково винен. Однак, цей мотив сам вводить в оману. Письменники люблять говорити, що вони проводять весь день в штани, але було б неправильно бачити в цьому порушення стилю. Часто scruffiness-це спосіб запобігти великі очікування того, що ви збираєтеся зробити, щоб обдурити себе уявною безнадійний. Це може бути добре, щоб відчувати себе трохи недоробленим. Хто справді думає, що вони будуть писати їх краще, якщо вони перейти на сторінку, повністю одягнений?

Але автори не проводять весь свій час за столом. Вони йдуть в світі як автори, і, коли вони це зроблять, там може бути спадкоємність між стилем написання і стиль одягу. "Сильний голос" – це товар, настільки цінується агентів і редакторів – це словесний еквівалент сильний вид. Звідси випливає, що авторський стиль може плавно розгортатися з свого гардеробу у свої книги.

Зади Сміт у 2001 році. Фото: Сигма через Гетті зображень

"Коли люди говорять про моду, вони думають, що це несерйозно", - говорить Ньюман, хоча це ніколи не здавалося так з нею. Вона виросла люблячої одяг та книги. І якщо ви любите обох, ви знаєте, що можна критикувати наряд просто як вирок. Букер-Лонг-лист прозаїк тижнів Beauman грає з Томом у його прозі і плаття (він любить Рік Оуенс). Донна Тартт обробляє гострі кути в її коротко стрижені волосся, хрусткі комірці та багато-приперлися пропозицій.

Том Вулф в 1976 році. Фотографія: Alamy

Іноді стиль може підсилити зображення письменницька і допомогти продати книги, як це було для Ернеста Хемінгуея, Тома Вульфа, сама Тартт – чий перший Автор фото показав їй сильно погойдувалася в засніженому кладовищі або Девід Фостер Уоллес. Його спортивні шкарпетки, тренери і дуже короткі шорти є найближчими речі в костюми міфічних письменника в книзі Ньюмана, але мішанина не виглядає легким. Як і личить його прози, кожен предмет одягу виглядає як виноска до іншого вбрання.

Девід Фостер Уоллес в Нью-Йорку в 2005 році. Фото: Джанет Бекман/Getty Зображення

Як Уоллес знав, стилю неминуча. Ви не можете відмовитися від нього в одязі, ні в письмовій формі. Все, що ви можете зробити, це, здається, не хвилює. Але, звичайно, це буде просто інший стиль.

Легендарні автори і одяг, який вони носили Террі Ньюман, опублікованому 27 липня Харпер дизайн (?20). Замовити копію за ?17, перейти до bookshop.theguardian.com або зателефонуйте 0330 333 6846. Безкоштовна Великобританії p І p ?10, онлайн замовлення тільки. Замовлення по телефону хв п&п ?1.99.



Категория: Мода