Принт Burberry робить випадкові повернення з Гоша Rubchinskiy
Опубликованно 10.02.2018 01:09
Хороші новини чи погані, в залежності від вашої пам\'яті. Перевірка Burberry повернувся в розкішний мода Fold, завдяки співпраці з хіп-російський дизайнер Гоша Rubchinskiy.
Надійде у продаж в той же день індустрія моди переливають у Лондоні на показі чоловічий, вона запустила у вуличний ринок Довер на Пікаділлі і різних магазинах Burberry, як з футбольною тематикою установок співпрацю. Купка підлітків приїхали в темряві, стояти в чергах, носити Барберрі шарфи, щоб не замерзнути.
Колекції пропонують сміливі повернутися до важкої ролі бренду в 1980-х і 1990-х років "повсякденна культура", з Burberry перевірити сорочка і шорти, куртки Харрінгтон і спліт-колір окопі з перевірив підкладка. Габардин відро капелюхи і шапки, співпраця між дизайнерами і капелюшником Стівеном Джонсом, округлюється колекції і швидких елементів, щоб продати, незважаючи на звичайні ціни від Burberry (шоломи починаються від ?175). Російський дизайнер також продовжує його більш доступним співпраці з Adidas, який показав shellsuits, футболки (?40) і мішки drawstring (?20) напередодні чемпіонату світу з футболу.
У чому дається легше розклад Лондон, запустіть вихідні має сенс. Rubchinskiy регулярно вихваляється-календар, але від Burberry перейти на Лондонській чоловіків в минулому році і в цьому році проведе "студенточка" показати в лютому. Різні спільні роботи були показані на виставці Rubchinskiy в Санкт-Петербурзі, перше місто в Росії грати у футбол в 19 столітті. Це тема про те, що дизайнер сказав анкери всю колекцію в Англію. "Я подумав, що бренд-найвідоміший?\'" він сказав файненшл Таймс. "Це Барберрі".
Спліт-колір пальто Burberry із перевірити підкладка з колекції Burberry х Гошка. Фото: Гоша Rubchinskiy
Загальна етикеток посилання кричущий, але, культурно, вони значно глибше. Burberry має історично страждали від підробки, у той час як російський дизайнер часто святкує підроблених культури Росії до 1991 року і розпаду СРСР з іронією брендинг і мотиви. І так само, як Burberry став означає для британського робітничого класу, часто Rubchinskiy посилається на спортивний костюм гардеробі "гопники", російський аналог скандального британського сленгу слово "хіпстер".
У минулому році Крістофер Бейлі пішов у відставку з поста генерального директора Burberry, які збільшили продажі до ?2,8 млрд. після хиткого десятиліття, в якому бренд постраждав від власного успіху. Колись пов\'язаний з терасою хуліганство, пізніше викотили доступним частин шлюзу, такі як нашийники, доступність яких відсунули від Burberry занадто різко в мейнстрім на початку 2000-х років. У спробі скинути його хитрий минулому, бренд видалений його перевірити підпис майже 90% своїх матеріалів, або засунуть його в підкладку.
У суботу, власний магазин Барберрі, клієнти були в основному заможних покупців і блогерів, які купили кілька штук. На Довер Стріт, вони були підлітками, ласкаво називають Гошею-голів. Один, у віці 16 років, в Барберрі хустку, стояла в черзі з 8.30, визначається, щоб отримати свої руки на деяких приколює Rubchinskiy. "Ми очікували, що він буде, як Верховний і Луї Віттон співпраці", - сказав він. "Це не настільки зайнятий, тому ми пішли і отримали сніданок перед поверненням".
Хоча окремо в індустрії розкоші, Rubchinskiy перетворився підвищеної спортивного одягу в щось затребуваною і масової. Його незмінну популярність приходить в цікавий час з політичної точки зору. У той час як відносини між Сходом і Заходом морозна, відбулося переродження в залучення молоді тут з ідеологіями, які запозичують від комунізму, то дизайнер регулярно рифи, або посилань на Серп і молот або натякаючи на ностальгічний пост-Радянська мода. Стандартна ціна цієї колекції-це не кінець капіталізму – але це буде цікаво подивитися, наскільки добре він продає.
Категория: Мода