Мода все-таки потрібні Моди в епоху соціальних медіа?
Опубликованно 11.02.2018 01:08
Для нового боса звільнити "старої гвардії", які є спадщиною свого попередника і вивести в нові особи-це не рідкість. Дійсно, коли Олександра Шульман звільнив редактора британського Vogue в крісло, зайнявши його на чверть журналу 100-річною історією, він був повністю очікувала, що її заміна, Едвард Enninful, приведе в команді, щоб поставити свою печатку на глянцевому індустрії.
Минулого тижня Емілі Шеффілд, Шульмана заступник і передбачали багато, як Шу-для свою роботу, роздавали Запрошення на її випускний, а Enninful – хто офіційно став біля керма на 1 серпня – оголосив кінорежисер Стів Маккуїн і давній друг Наомі Кемпбелл в якості внеску редакторів. Кейт Мосс, вже пишуть редактором і звичайна дівчина з обкладинки, буде продовжувати працювати за титул. Колишній редактор вилити бруд на моді – чого ми навчилися? Це так само, як будь-який інший журнал Детальніше
Що його струс викличе брижі за будинком Vogue в Лондоні, або в першому ряду на останньому тижні високої моди в Парижі, було немислимо. Тобто, поки Люсінда Чемберс, довгий час фешн-директор відсторонений від влади на користь Enninful призначенець Венетия Скотт, вентильовані своє розчарування в маловідоме видання галузі – і пішли вірусні.
Це була іноді різкою і часто цинічні коментарі палат про ароматний світ глянцевих журналів, що викликало суспільний фурор, і він поширюється швидше в соціальних мережах, ніж несправність шафа Кардашьян.
"У червні кришка з Алексою Чанг в дурному Майкл Корс футболки-це хрень," камери помітив на фотосесію для "Vogue" вона зробила під комерційні обмеження. “Він великий рекламодавець, тому я знав, чому я повинен зробити це. Чесно кажучи, я не читав моді років ... одяг просто не має значення для більшості людей – так сміховинно дорого."
Хоча багато в індустрії бояться висловлюватися, бояться кусати руку, яка годує, прикрашену коштовним камінням, вона говорила відверто з Анею Aronowsky Кронберг, засновник і редактор Vestoj нішевий журнал, який покликаний об\'єднати зусилля наукових кіл та промисловості в прагненні об\'єднати наукові теорії, критичне мислення і трохи старомодне чарівність".
Останні коментарі камер вже відновили дискусію про проблеми, що стоять перед світовим публікації моди в цифрову епоху. Покази проводилися два рази на рік для закритого магазину редакторів і покупців, які б розкрили їх уважно розглянув бачення тенденцій до читачів і клієнтам кілька місяців. Тепер покази будуть транслюватися в прямому ефірі і споживачі можуть замовити одяг, як тільки вони з\'явилися.
Таким чином, глянцевий журнал не має силою. У той час як мода переносить читача у фантастичний світ високої моди – так само, дивлячись фільм, можна відпочити від повсякденної – і досі багатьма сприймається як оплот хай-енд стиль, журнал впливу, тим не менш, не розсіялася.
"Розвиток технології та соціальні медіа дозволило всі споживачі мають право голосу", - говорить професор Френсіс кутку, керівник лондонського коледжу моди і радник Vestoj. “Світ моди був сформований таким же чином, як в політиці – де козир, Корбін і Макрон захопили уяву верств суспільства, які раніше залишалися не почутими. Мода-це тепер набагато більш демократичним. Немає ні однієї Біблії і є помітний зсув в тому, як ми споживаємо мода: джерела нашого натхнення стають все більш фрагментованими і більш адаптовані до конкретної аудиторії.
"Я стежу за численними користувачами Instagram і блогерів, які звертаються до моєї особистої естетичної, і є багато нішевих, журнали виклик статус-кво традиційних видання мода і установка інший план для різних аудиторій."
Колишній директор моди британського Vogue Люсінда Чамберс на Тижні моди в Парижі в минулому році. Фото: Двору/Рекс/Shutterstock В
Так як же повільно рухомих щомісячний журнал, йти в ногу зі швидкістю шалений соціальних медіа та майже миттєвий охоплення від блогерів та інтернет-ЗМІ? Робить видання, такі як Vogue все ж мають місце в сучасному суспільстві? "Журнали не зникнуть", - говорить Бронвин Cosgrave, колишнього редактора в Британському Vogue. “Люди як і раніше хотіли б мати щось матеріальне, щоб переглянути – книжкової індустрії був передбачений крах в результаті Kindle, але він відскочив. Я думаю, що видавці журналу просто потрібно більше працювати уваги на конкурентному ринку. Вони потребують диверсифікації і стали омні-платформи бізнесу Алекс Шульман успішно стартував фестиваль моди, який є масовий потік доходу для них зараз". Розвиток технології та соціальні медіа дозволило всі споживачі мають право голосу
Але фінансово це не завжди працює. Менш ніж через рік після того, cond? Nast відновлено Style.com так як Електронна комерція сайт, він закритий. Таким чином, диверсифікація-це не завжди шлях, і є ще дилема майбутнього друкованого видання, і наскільки вона відповідає потребам сучасних читачів. "Я не думаю, що новини-це шлях для друкованих видань, тому я сформував Vestoj більше роздумів і аналізу, ніж останній нічого," Аня Aronowsky Кронберг пояснює. “Читання повноформатні писати на папері, як і раніше мій кращий спосіб. Фотографії також, як правило, виглядають набагато більш привабливими на сторінці, ніж на екрані. Одна з моїх великих проблем, коли справа доходить до публікації моди як однорідне більшість журналів. Я б хотів бачити більше різноманітності в тому, як мода розглядається".
У серпневому номері Гламур, одним з Vogue, журналу cond? Nast друзями, тільки що потрапив в газетні кіоски, з coverline питання "Instagram". Уникаючи професійних моделей на користь масиву з впливових соціальних медіа – в тому числі моделі розміру плюс, пекар, краса видеоблогером і багато іншого – журнал перетворюється в цифровий простір, щоб забезпечити зміст друку.
"Є певний престиж, який приходить від появи в друкованих ЗМІ, що бере тих людей з онлайн світу в іншу сферу", - говорить редактор журналу Джо Елвін. “Виступаючи на потужні заробляти зірки соціальних медіа, таких як est?e Лалонд і Таня Берр, мені кажуть, що або на обкладинці журналу-це останнє слово в перевірки для них. І Гламур продає більше копій, ніж багато журнали я працював в 90-х, до інтернету/смартфона, тому що ми-частина рідкої суміші зі ЗМІ, які вони споживають і участь у бесідах, вони хочуть бути причетними."
В кінцевому підсумку, модна індустрія-це комерційна Бегемот входить продаж одягу і прибутковим, прибуток-важкі аксесуари, парфумерія та косметика з доданими престижність кожного заповітний бренд. До цифрової революції, дизайнерів і Fashion-бізнесу значною мірою залежать від галузевої журнал, щоб допомогти їм залучити клієнтів і підтримуємо їх колекцій.
"Єдине, що кардинально змінилося в останні роки, є пряме відношення брендів тепер зі своїми споживачами", - говорить Імран Амед, засновник і головний редактор ділової моди, незалежне видання, яке стало для індустрії, що фінансові часи для міста.
“В цій новій ієрархії, споживач має можливість посилити або негативно вплинути на бізнес, шляхом обміну позитивні або негативні відповіді. Як тільки бренди і журнали диктують, що ми повинні купити, тепер споживачі говорять нам, що їм подобається і хочеться, і структура влади була перевернута з ніг на голову.
"Ми на час перебоїв в більш широкому світі, і всі підприємства, в моді і за її межами, проводять випробування нових моделей, щоб побачити, що працює і тримає їх ставлення до своєї аудиторії." ПРЕТЕНДЕНТИ
У GentlewomanWriter і академічна Пенні Мартін запустив її двічі на рік журнал в 2010 році, щоб "відсвяткувати сучасних жінок про стилі і цілі з нової точки зору ... на шляху жінок плаття".
Бізнес блог своб почав Імран Амед в 2007 році, щоб кинути виклик жіночому одязі в даний час працює на підписках та поіменного шанованих письменників, спін-офф друкованих видань і подій рукоятки.
VestojFounded іншого вченого, Аня Aronowsky Кронберг, цей щорічний журнал ставить на вигляд "мода як феномен культури" і "заохочувати і чемпіон критичний і незалежний голос".
10 magazineFounded Софії Neophitou, який почав свою кар\'єру з розміщенням в Британському Vogue, 10 є культовим учасникам, які продає по всьому світу. "Я вибрав назву, тому що в школі, 10 з 10 символізував досконалість". Ця стаття була Виправлена на 10 липня 2017 року. Це було підприємство style.com Конде наст, що впав із збитками у розмірі ?78м, а не як частина спочатку стверджував, net-а-порте журналу, Портер.
Категория: Мода