Мода будить літня жінка


Опубликованно 12.02.2018 08:03

Мода будить літня жінка

Коли колишній редактор модного журналу Елісон Уолш почав її блог, це не мій вік, дев\'ять років тому він був як реакція на те, що вона "ні з ким не зустрічалася, що схожа на мене в ЗМІ, і я хотів відсвяткувати той факт, що літні люди-це занадто круто, і Ви не просто зник з радарів після того, як ви за 40".

Зараз 53, Уолш став свідком вітаємо зміни в наступні роки, зі ЗМІ, здавалося б, купається з зображеннями жінок, які прославилися своєю зрілі роки.

Раніше на цьому тижні 73-річна модель Лорен Хаттон була виявлена як одна з зірок нової кампанії білизна Кельвін Кляйн, з\'явившись на подіумі під час показу італійський модний будинок Боттега Венетта у вересні. У минулому році високий-магазином одягу H&М литий 60-річний стиліст Gillean Маклеод моделювати свої купальники, і в цьому сезоні, 63-річний професор Нью-Йоркського університету Лін Слейтер, відомий своєю 111,000 Instagram послідовників як випадкове значок, особа іспанська рітейлер Mango в маркетинговій кампанії, "історія унікальності".

Амбер Валетта, один з оригінальних супермоделей 1990-х, з\'явиться на поточному обкладинці британського Vogue, – заспокійливо без coverline відстоюючи її 43 років. Також вона знялася з багатьма своїми сучасниками, в тому числі 50-річний канцлер Сесілія, в паризькому подіумі дизайнер Дріс Ван Нотен шоу на початку цього року. Між тим, на Лондонському Тижні моди, дизайнер Simone rocha і кастинг-директора Пьерджорджио-Дель-Моро запросив Яна де Вільнев, 70 (який раніше працював з Девідом Бейлі і Норман Паркінсон), 73-річна італійська модель Бенедетто Барзини (улюблений з Дольче і Габбана) і 53-річна французька красуня Марі-Софі Вілсон, щоб продемонструвати свою колекцію. Я міг би продовжувати, але ви отримаєте суть.

"Більшість жінок хочуть добре виглядати, незалежно від віку", - говорить Уолш, який стверджує, що її стиль блог "для кожної жінки, яка відмовляється бути невидимим".

“Мені 53 і просто хочуть виглядати здоровими, стильний і сучасний, а не молодше. І я хочу бути відповідним, навіть з моїми зморшками. Ми є прикладом для наслідування для молодих жінок, і я люблю дивитися на літніх жінок, які йдуть по шляху. Нарешті, деякі бренди розмовляє зі мною, але їм знадобилося багато часу, щоб зловити на владу срібла витратити."

Прогнозується, що до 2018 року буде 20 мільйонів за 55 років у Великобританії, що становить третину населення. Протягом 50-х років вже припадає близько 47% всіх споживчих витрат у Великобританії, так що є економічні стимули для підприємств до цільової зрілих клієнтів.

"Не тільки сьогодні більш-55 сек багатшими, вони також більш здорові і мають більше часу, щоб витратити свої гроші перед і під час виходу на пенсію", - каже Інна Mitskavets, старший споживачів і способу життя аналітик Минтел. "Всі ці фактори вносять свій внесок у зростання зрілої демографічної покупців, що прагнуть вивчити всі варіанти, доступні для них".

Для осіб старше 65 років витратити ?6,7 млрд. в рік на одяг в Англії, але це тільки недавно, що ця вікова група з\'явилася в рекламній кампанії для продуктів інших, ніж страхові поліси або підйомники. Два роки тому, Ребекка Валентайн запущений сірий модельне агентство і тепер має 300 чоловіків і жінок на її книги. "Протягом останніх шести до 12 місяців, ми отримали багато більше бріфи і замовлення від кулера брендів в мода, краса і подорожі", - каже Валентина. “Але це все-таки важливо мати елемент аспірації: навіть старі моделі повинні бути виключні перегляд. Вони повинні з\'являтися бадьорим і здоровим, з блискучими волоссям і ясними очима. Вид зморшок змінюється: тепер клієнти шукають сяючий колір обличчя і не звертайте уваги на лінії."

Один з автографів Святого Валентина Френсіс Dunscombe, що 84-річний екс-секретаря, який в наступному місяці з\'явиться на обкладинці великого журналу мод, в оточенні моделей різного віку, в свято сучасної жіночності. Я ніколи не зразком перш, Dunscombe приєднався Грей на зорі своєї появи й відтоді ходив на подіумах Лондонського Тижня моди і обійняв асортимент модних видань і на телебаченні. Я подорожував по всьому світу, носячи дивовижні речі, побалувати себе і зустрічі з цікавими людьми Мей Маск, модель

Навпаки, 69-річна Майї Маск є ветераном перед камерою і на подіумі, як модель протягом останніх п\'яти десятиліть. Мати засновник Tesla і spacex Елон підприємець, і бабуся 10 дітей у віці від чотирьох до 14 років, мускусу основний кар\'єру в якості лікаря-дієтолога був доповнений "звичайну роботу робити комерційні каталог моделей" – щось вона почала у віці 15 років в Південній Африці. У 60 вона перестала фарбувати волосся, коротше, і її кар\'єра злетіла, моделювання для Діви Америки, з\'явившись в кліпах і виступає в якості посла Сваровські.

"Люди творчі зі мною в ці дні, і я люблю займатися цікавою роботою з дуже далекоглядні стилісти і фотографи", - говорить Маск, тепер базується в Лос-Анджелесі. “Я роблю те, що кожна жінка мріє робити в цьому віці: подорожуючи по світу, носити дивну одяг, побалувати себе і зустрічі з цікавими людьми. Це таке задоволення. Поки я здоровий і перебуваю в формі, і люди продовжують запитувати мене, щоб зробити це, я буду продовжувати".

Мускус, який може похвалитися майже 35.000 передплатників в її Instagram годувати, приписує більшу частину свого успіху і її моделювання сучасників на зростання цифрових ЗМІ та демократичної влади в мережі. "Соціальні медіа дав жінкам право голосу і платформу", - говорить вона з юнацькою енергією і нарахованих мудрість того, хто був свідком життя без планшетів і смартфонів. "У Twitter, Facebook і Instagram чудеса зробили для мене, і я люблю бути в змозі поділитися своїм досвідом спілкування безпосередньо з тими, хто зацікавлений, і взаємодіяти з ними."

Сплеск вуличних блогів стиль і зрілі Instagram "авторитетів" дозволила споживачам знайти свій власний "реальному житті" ікон стилю – на відміну від професійних моделей в глянцевих журналах. Він досяг зірок і культових фігур у смузі жінки, які раніше жили в низькому ключі, містечкове існування, але хто зараз іменинник, за їх погляди і спосіб життя і пожинають фінансові плоди.

"Жінки сьогодні шукають блогерів, які мають подібний спосіб життя для них, будь то літня жінка з казковою кар\'єри шафа або чеська пенсіонер, і ми використовуємо їх як і в реальному житті стиль радників", - говорить Кім Winser, засновник модного лейбла Winser London, який був лояльно використовується 52-річна Ясмін Ле Бон бренду "особи" з моменту запуску в 2012 році. "Що бажання взаємодіяти з відповідними але бажаних зразків для наслідування повільно підібрав методом лиття агентів і бренди, які поступово, що в їх бізнес-стратегії – не до часу."

Дебра Борн, один із засновників і директор все ходить за межами подіуму, лобіює підвищення різноманітності в індустрії моди. Вона натхненна недавньої хвилі дорослими особами в ЗМІ і погоджується, що інтернет був силою добра в цьому контексті.

"Воно exciting для того щоб побачити ціле покоління старше вибранний послів, які придбали цифрову грамотність, є багато чого сказати", - каже 53-річний, який був вручений орден Британської імперії За заслуги в розмаїтті" два тижні тому. “Вони прожили життя до інтернету, і вони були без платформи, до недавнього часу. У світових ЗМІ було написано на них, коли вони не відповідають їх комерційного мислення, який наполягав на просуванні єдиного юнацький ідеал.

“Все-таки хотілося б побачити рекламу і маркетинг переході до пропозиції побудована на більш широкий набір цінностей, ніж чисто зовнішній вигляд, особливо в тому, що літні ринку. Я повільно спостерігаємо зміну, де ринковики визнають атрибути і досягнення людей, а не просто як вони виглядають. До 50-річного віку, ми прожили значну кількість часу і більшість з нас були якісь неймовірні та цікаві події, які так багато означають більше, ніж піднесено укладеними сивим волоссям". НЕСТАРІЮЧИЙ СТИЛЬ ОНЛАЙН

Коко Шанель якось уїдливо зауважив, що "після 40 ніхто не молодий, але бути чарівною в будь-якому віці". Соціальні медіа породили покоління чарівною старих ікон стилю з великими наступне:

Saramaijewels

Австралійський Сара Джейн Адамс, 62, приєднався до Instagram для просування свого ювелірного бізнесу, але її яскраві, трохи скуйовджений стиль швидко привернув увагу наступне. 149,000 послідовників

@baddiewinkle

Прабабуся Елен Рут Ван Винкл з Кентуккі, став інтернет-сенсацією у віці 85 років. Зараз 88, пастельно-одягнених рейвер тусується з Miley Cyrus і недавно стала музою для макіяжу фірмове міського занепаду. 3 мільйони послідовників

@iconaccidental

63-річний професор Лін Слейтер став мимовільним модниці, коли вона була помічена, проходячи повз злітно-посадкової смуги шоу на шляху, щоб зустріти одного для кави. Тепер вона-особа іспанської мережі Манго. 112,000 послідовників

@anna_dello_russo

Ця 54-річна мода стиліст мода може похвалитися серйозним конструктором гардероба, але носить його з життєвою енергією. 1,3 мільйона фоловерів

@advancedstyle

Створений фотографом вуличний стиль Арі Сет Коен, сучасного стилю є колекція зображень стильні літні жінки з усього світу. 194,000 послідовників



Категория: Мода