Що робити інсайдерів моди думаю, що Фантом різьби?
Опубликованно 18.02.2018 03:32
Мода Що робити інсайдерів моди думаю, що Фантом різьби?
Фільм малює сумну картину непростому світі всередині Рейнольдс Вальдшнеп 50-х років Лондон ательє, таунхаус. Чотири галузеві експерти дають свою оцінку його достовірності, з бельгійських принцес Деніел Дей-Льюїс пін-колола пальці Лоурен Кокрейн Сидів 3 2018 07.00 за Гринвічем лютого Поділитися на Facebook Поділитися на Twitter Поділитися по електронній пошті Подивитися інші варіанти обміну Поділитися на LinkedIn Поділитися в pinterest Поділитися на Google+ Поділитися на whatsapp Поділитися на Посланника Поруч
Одержимість техніку і ремесло ... Вікі Krieps і Деніел Дей-Льюїс в Фантом нитка. Фото: картинки/кобальт/Рекс/shutterstock в
Для Fashion-інсайдерів, зірка фантома нитка не Krieps новачок Вікі або претендент на Оскар Леслі Манвилл. Замість цього, це дві людини – Сью Кларк і Джоан Браун. Грати жінок, які керують ательє Рейнольдс вальдшнепа в 1950-х роках казка мода Пол Томас Андерсон, Кларк і Браун не актори, але швачки з реального життя, чиї руки торкнулися незліченні сукні від кутюр. Кларк, 67, провів свою трудову діяльність в якості викладача моді, а коричневий, 71, дізнався її торгівля на Севіл-кравця Харді Amies і модним домом на суму. Вони зараз добровольців на Clothworkers в центр архіві, де вони приносять свій досвід в модній колекції музею. Ось де Андерсон, який перебуває з візитом для вивчення роботи середини століття дизайнери, знайшов їх, і кинув їх у своєму фільмі.
Це такі деталі, як ці, які роблять Фантом-небудь що-небудь для виключення мода, в світі більше звикли бачити себе на екрані у перебільшеному вигляді, у кіно з смішні обличчям до зразковий самець. Пол Томас Андерсон: - Ви можете сказати багато про людину по тому, що вони замовляють на сніданок\' Детальніше
Фільм Андерсона-це вивчення Деніел Дей-Льюїс Вальдшнеп – суміш середини століття кутюр\'є, таких як Amies, Чарльз Джеймс і Крістобаль Баленсіага, а техніка та ремесла, які стали предметом своєї одержимості.
А не проходити в околицях Парижа, він розташований в післявоєнному світі Лондона кутюр. Вальдшнеп є контроль урод, який живе серед вузького кола жінок, які обслуговують кожен свій творчий каприз. До них відносяться його сестра, Кирило, якого зіграв Манвилл, і Krieps Альма, офіціантки, яких він перетворюється в музу для своїх творінь.
Пітч-ідеальне зображення ... Леслі Манвилл, другий ліворуч, грає вірний помічник Вальдшнеп. Фото: Moviestore/Рекс/shutterstock в
При непростому світі в Фицровии таунхаус в Центральному Лондоні, бельгійських принцес і білих халатах швачки можуть Дата Примарна нитка, цей сценарій дизайнерськими ательє, або версії це, можливо, грав у моди з промисловості стали і залишаються добре знайомі сьогодні. Обговорювати, скільки Примарна нитка куранти з модою і тоді, і зараз, чотири інсайдерської імена дають свій вердикт: Алістер о\'ніл, професор історії і теорії моди, Сентрал Сент Мартінс, Лондон
Фантом нитка малює багато в чому достовірну картину Лондонської моди в 50-х роках. Дей-Льюїс ручки голки красиво, сухі його пальці й посічене, проколовся з PIN-кололи плями крові. Будинок вальдшнепа розташований в красивому особняку на площі Фіцрой і його макет і багатьох сцен, які розігралися в ньому нагадує будинок, що Харді Amies відновлений після війни в 14 Севіл-Роу. У нього теж є дві драбини, одна на стійці для клієнтів, і менше, і прихована в задній співробітників. Перший поверх салону також використовується для показів мод і клієнт фітинги. Є редакційні статті, мода, опублікованій в Британській моді в кінці 40-х років, де Amies ставить поруч з його моделлю в смокінгу, як красенем, і є мода знімати сцени у фільмі, тощо. Сцена вальдшнепа вітаючи принцесу на вулиці, як вона прибуває шофер на її сторона змушує мене думати про 1952 фото Amies і його швачкам балансової шафа Принцеса Елізабет вниз по сходах в чорну встановлені кабіни для Кларенс-Хаус.
Як Вальдшнеп, французький кутюр\'є того часу були дуже забобонні. Коко Шанель була зацікавлена в нумерології і Крістіан Діор, щоб закріпити конвалія в оболонку спідниці до фешн-шоу, на удачу.
Перлина тони шовкової тафти – аметист, смарагд і аквамарин – це набагато моди на вальдшнепа здійснюється за зобов\'язані фотографія Сесіла Бітона, ескізами Чарльза Джеймса, прийнятих в 1948 році. Вони поєднуються з деталями з мережива, яке є типовим кутюр тканини, але результати нерівні. У фільмі, він прекрасно працює в сукні, що робить використання старовинна частина Фландрії (Брюссель) мережива, але менше так у сукні Алма моделі з мереживною фартух на спідниці для показу мод. Ця сцена показує, Алма посміхаючись, як вона йде, деталь, що б не допустити в будинок моди на даний момент. Єдиними моделями, емоції були виплачені показати в 50-х роках було байдужість, виражене поблажливість і гордовитість. У недавньому некролог для Леді Астор, яка працювала в якості моделі в цей період і була музою П\'єра Бальман, журналістка Кетрін Уайтхорн описав її як "бруд-під моїми ногами в стилі моделювання". Єдина деталь, що відчуває викл-світловий якість фільму. Післявоєнний Лондон ніколи не виглядав так яскраво.
Зображення Рейнольдс нагадує цілий ряд дизайнерів того часу, таких як сер Харді Amies. Фото: Нільс ЙОРГЕНСЕН / Рекс особливості Кеті Гранд, головний редактор журналу любовного
Я думав, що це була дуже точною, і є так багато паралелей між тим, як дизайнери ведуть себе тоді і зараз. Протягом п\'яти хвилин перегляду фільму, я думала: "як це бути на роботі". Творчі люди мають незвичайна поведінка – вони не хочуть ні з ким розмовляти до 12 годин або вони ні з ким не говори після 6 вечора. Обсесивно-компульсивний занадто суворим, але є й особливості. Ви звикнете до нього і дивився його у фільмі просто зробили його ще більш посилився.
Я не дізнався Кирило, як хтось конкретно, але це не було б незвичайним, щоб хтось у домі, хто надає багато емоційної підтримки. Ви звикли до закидони – наприклад, коли Вальдшнеп робить занадто багато шуму Алма примушує з\'їсти її тост. Я бачив, як Марк Джейкобс їсте курку на обід для більш ніж 15 років. Місіс Прада завжди п\'є чай і негазована вода. Але потім, ви дізнаєтеся смаки в їжі і пиття, кого ви проводите багато часу. Що стосується ставлення муза, що Вальдшнеп був з Альмой, я бачив Якобс працювати з моделлю Джеймі Буші. Він співпрацював з нею, може, 10 років, і він не хоче бачити роботу в необробленому вигляді на кого-небудь, крім неї.
Всі сцени, які пов\'язані арматури на Алма дуже точним – стоячи навколо протягом кількох годин, фітинги в 4 ранку. Джеймі дуже терпляча. Коли щось йде не так, в ательє не доведеться працювати всю ніч, як вони роблять в кіно, коли весільну сукню порвалося. Так само, як і будь-якій творчої арені, хоча – я думаю, це те ж саме, коли ти записуєш альбом.
Зустрічі з приватними клієнтами, як бачили у фільмі, реально. Я не думаю, що процес сильно змінилися. Я не знаю про Лондон, але будинки високої моди в Парижі тепер схожі на ательє, зображених у фільмі. Коли ви працюєте в студії моди, такі як Шанель чи Діор – є люди з білих халатах. Атмосфера супер-шанобливе, всі ці структури дуже шанобливі до дизайнера, і є етикет. Я не звертав особливої уваги на одяг, але мені було приємно бачити, що структури під одягом були правильними. Я був зосереджений на тому, що замість силуетів і тканин. Facebook Твіттер Пинтерест Роксанда Ілінчич, Тиждень моди в Лондоні дизайнер
В середині століття це, напевно, моя улюблена епоха. Обсяг, форми і лінії так багато, що мене приваблює. Також було дуже цікаво подивитися фільм про конструктора. Я не настільки нав\'язливі, що я не можу снідати без тиші, як Вальдшнеп, але я розумію, що, щоб бути творчим, ви повинні тримати ваш потік думки. Коли я працюю, я зазвичай в кімнаті один. Ви бачите розвал вальдшнепа після шоу, а це правда, що ви емоційно і фізично виснажені, тому що це було все, що ви думали про протягом такого довгого часу. Навіть коли ви вдома або з друзями, ви все ще думати про це. Коли ви вперше почати працювати, це як робота-це єдине, що має значення, так як він з вальдшнепа. Це займає багато часу, що одержимості йти, для мене це пішло після народження моєї дочки. Я працювала буквально до того, як я народила. Після цього, я зрозумів, що життя потрібно бути трохи більш збалансованим.
Я визначився зі своїм ставленням до його сукні, як ніби вони живі. Вони щось настільки дорогоцінні і дороги йому, він не може змиритися з тим, що шкоди прийде до них. Я ніколи не візьму сукню від клієнта, як він це робить, але ви так прив\'язані до вашої роботи. У мене були сукні повернулися з фотосесії повністю зруйнований, і це несамовито.
У мене немає конкретної музи, для мене його більше як сестринство жінок. Я можу зрозуміти, чому одна муза або жінка, такі як Алма, можу втілити все. Вона не креслення, вона жива.
Вальдшнеп повинен з\'являтися на заходах і я теж хочу бути дизайнером був трохи менше бути публічною фігурою, але проводити час з моїми клієнтами дуже важлива для мене. Вони падають трохи закоханий у світ, ви представляєте, а також сукні. Цей час також дуже допомагає мені зрозуміти їхній спосіб життя і те, що їм потрібно.
Моя команда не носять білих халатах в студії, але вони мають ті ж зобов\'язання, що вони роблять і вони мало не з гордістю важка робота, як вони роблять у фільмі. Перед кожним шоу у вас є яка-небудь катастрофа і ми всі працюємо разом, щоб вирішити. Вони як сім\'я. Вони повинні бути. Мені подобається ідея фільму цей красивий будинок, весь його світ, не потрібно залишати міхур. Але, особисто для мене, я думаю, це корисніше мати окремий простір. Олександра Шульман, екс-головний редактор британського Vogue Фантом огляд різьблення – Деніел Дей-Льюїс бантики в стилі драма смачного задоволення Детальніше
Мода і вигадка рідко роблять успішні партнери. Щось там про невідчутності, що мода-це, також широко поширене припущення, що є щось по суті своїй тривіальний, навіть фейк про те, що означає, що будь-який вигаданий образ світу лавірує в карикатуру. І це включає Примарний потік. Персонаж Деніел Дей-Льюїс є колажів з будь-якої кількості дизайнерів.
Безумовно, гарний салон особняка виглядали майже ідентично штаб Amies\' Мейфэр я знав. І інтенсивність, цілеспрямованість і практично безшумним навички білим покриттям дами – електромережі Петі – як вони шиють і посадка була ідентична сцені якого-небудь відомого будинку моди, чи то Лондон, Рим чи Париж. Хрусткий характер сестри Вудсток, Кирило, хто веде підприємницьку діяльність і, багато в чому, його особисте життя, була дуже переконлива. Це був пітч-ідеальне зображення Леслі Манвилл багатьох людей, які використовують деякі дизайнери, щоб забезпечити захисне кільце, яке утримує від когось або будь-яка інформація, яка може заважати їх творчості.
Але в загальній дурниці сюжету, і незграбним мультфільм-як поведінка, яка населяє безліч епізодів підриває так багато справжньої пристрасті і промисловості, що фільм і Дей-Льюїс докладаємо всі зусилля, щоб продемонструвати. Войовничого відносини між Вудсток і його коханої, Алма, здався мені непереконливим, хоча сцена, де вони перехопити сукню з громіздких, застарілих Барбара Хаттон-типу смішно і добив би його бізнес. На щастя Дей-Льюїс фізичної краси і його чудовий шафа періоді була якась компенсація за казку я знайшла просто неймовірно і населив персонажами, що у мене немає співчуття.
Категория: Мода