Дизайнер чоловічого Мартін Роуз: мода використовується для аутсайдерів
Опубликованно 20.02.2018 03:40
Студія Мартін Роуз так новий ви все ще можете спробувати намалювати в повітрі. Ми знаходимося у відреставрованій будівлі 19-го століття промислове будівля в Крауч-Хілл, в Північному Лондоні, і просторі номери чудові. Але Троянда хвилюється. “Я дивлюся на цей куток, це студія, це все і так розумні. Я думаю: \'чорт, я збираюся почати робити дійсно відполіровані речі зараз?"
Ця заклопотаність зрозуміла. Дизайнером чоловічого одягу став міжнародним ім\'ям, одна з тих історій успіху за одну ніч, що була 10 років. Вона beavered геть, досліджуючи уявлення про чоловічому: переплітаючи традиційні спецодягу і уніформи, створені субкультурних племен в приголомшливу одяг. Потім, нарешті, в минулому році або близько того, вона почала отримувати увагу, якого вона заслуговує.
Зараз Чоловіча мода-це більше, ну, моднявое, її надзвичайно широкий-штани, негабаритних куртки, логотип шпильки для краватки і меліорованих тато куртки представляється бажаним, а не екстремальні. Роза тепер запасайтесь barneys в Нью-Йорку і відповідає моді. "Я був великим фанатом Мартін зріс протягом тривалого часу", - говорить Деміен Павло, керівник відділу чоловічого одягу по іграм моди. “Ми запустили свій Лейбл у січні та її міського поєднання сорочки і толстовки неймовірно резонують з нашими клієнтами. Мартін потрапляє солодке місце бути випередження і установка естетичної цікавий чоловічий. Це рідкісний талант".
Роза теж тепер працює на найвпливовіших дизайнерів в найвпливовіші будинку моди. Demna Гвасалия піднялася до слави в рамках vetements і колективної, але його робота в якості креативного директора французької марки Баленсіага і зміцнив свою репутацію. Роза консультант на чоловічу колекцію.
\'Мартіна конструкції стане те, що всі носять в не надто віддаленому майбутньому: колекції, починаючи назад в 2013
Будь-хто, хто стежив за пишно самостійної кар\'єри Роуз було цікаво, як все це змінити – великих приміщень, великих бізнес-планів – збирається змінити те, що вона робить. Оскільки свою першу колекцію десять років тому, вона завжди притиснута до системи. Одна колекція була натхненна секонд-хенд, інший складався з усього лише один наряд. Як правило, її робота рифи на емблеми мужності – уніформа, футбол, клубну культуру – і вона показала свої моделі в якості установок, як короткометражні фільми, з критим скалодромом. Одного разу вона дійсно дістав всіх редакторів моди, показуючи колекцію на три моделі повільно обертається на вертушки. Перш ніж вона звільнила її попередніх студійних в Тоттенхемі, вона навіть влаштовували шоу в сусідньому сім сестер критий ринок. Власники кіоску винесли на своїх бізнес-моделі прогулювалися по проходах. Я хотів би сказати, що я знав, що це все буде працювати, або у мене був чудовий фокус, але я думаю, що це був в основному страх
Це був довгий шлях від подіумів Вест-енду. В галузі, яка любить графіком, і традиційний спосіб робити речі, Роуз завжди відчувала себе нігілістами. Але вона бадьоро визнає, що багато це для безпеки.
"Я хотів би сказати, що я знав, що це все буде працювати, або у мене був чудовий фокус, але я думаю, що це був головним чином страх", - каже вона. “Я б вклав стільки в цьому, так що мені було робити? Я ніколи не влаштовувалася на роботу. Я не відчуваю себе досить впевнено у моє бачення або набір навичок".
Креативний директор Гордон Річардсон була життєво важливою силою у створенні Лондонській колекції чоловіка, і працював в topman вже 16 років. Він думає, що робота Троянди-фантазер. “Мартін має вроджену здатність розуміти сутність молодіжний стиль. Вона завжди розуміла обриси і пропорції і не боїться розсовувати кордону. Які проекти Мартіна стане те, що всі носять в не надто віддаленому майбутньому".
Всі її колекції-це дуже особисте, і це була її сім\'я, яка допомогла їй піти в моду. “Я пам\'ятаю, як дивився на своїх братів і кузенів готується піти потусуватися. Клуби були початок для мене. Я почав ходити, коли я був досить молодий і навіть тоді я любив дивитися на те, що воно одягу".
На подіум: шоу Мартіна на Тижні моди в Лондоні. Фото: Рекс/Shutterstock В
Так вона росла щасливою в Південному Лондоні, частина великого Ямайської сім\'ї, надрізав її сестра Мішель Пем Хогг і Жан-Поль Готьє сукні, щоб вийти на. “У мене тільки один брат і сестра, але у мене є мільярди братів і сестер. Багато хто з них жили в будинку моєї бабусі, так що був центральним вузлом. Ми завжди закінчувалася там".
Її батьки знали, що вона не збирається мати звичайний кар\'єра, навіть коли вона була молодою. “Вони дуже не звичайні самі по собі. Я маю на увазі, мама була медсестрою, а батько бухгалтером, але вони були в змішаній [гонки] відносини з 13, так як вони воліють жити не в звичайних." Клуби були початок для мене. Я любив дивитися на те, що одяг оне
Через рік у Камберуэлл коледж мистецтв, вона вивчала моду в університеті Миддлсекса. "Я робила жіночий одяг, але це були дівчата в одязі хлопчиків, тому він завжди був чоловічим, насправді". Закінчивши в 2002 році, вона почала лінію футболок під назвою LMNOP з Тамара Ротштейн, один від Камберуэлл, хто ще зараз стиліст Роуз. Але в 2007 році, Мартін піднявся на етикетці народився. Вона показала на новий талант вітрина мода Сходу, отримав фінансування від нової ініціативи покоління, і витримав з тих пір. Вона взяла один сезон, після того, як вона була донькою, якій зараз два. Її друга дитина тільки сім тижнів від народження, і він ходив вгору і вниз – дивимося чарівний і урочистий – в обіймах менеджер студії Роуз, як ми говоримо. Роза, мабуть, зустріла свого партнера, коли він звертався до неї з лісу, як вона боролася, щоб отримати рулони матеріалу в своїй машині за межами своєї студії. Потім він спустив вниз з лісів, щоб допомогти їй. Вони були з тих пір.
Хоча Мартін Роуз її радості, працюючи для balenciaga-це трохи гра-чейнджер. Це дуже високий-профіль роботи на міжнародній арені моди. "Все сталося через фотограф Оллі Pearch", - говорить вона. “Ми працювали разом, і він згадав Demna хотів зустрітися зі мною. Ми посилали один одному взаємне визнання електронних листів, і коли він отримав Баленсіага він запросив мене в Париж. Я навіть не знала, що Баленсіага зробив чоловічого одягу. Але робити це був величезний досвід. Я такий: "О, це, як це зробити правильно.\'"
Там не було бізнес-елемент, перед. Тепер цікаво подивитися, що продають, де і хто: Мартін Роуз. Фото: Філ Фіск для спостерігача
Троянда може бути чарівно офф-повідомлення про її промисловості. Вона рада, що в чоловічому є чуття, трохи експериментальний, але амбівалентно про те, як мейнстрім це стало. “Моди для сторонніх. Це був дивний, дивний промисловості, що люди ігнорували і було щось особливе про це. Тепер це трильйон доларів промисловості, і я ніколи не була мейнстрімом, так дивно бути частиною цього".
Це не означає, що вона не любить свою нову роль в якості наступного гучне ім\'я в моді. Вона навіть насолоджується дізнатися більше про діловій стороні промисловості. "Ну, до недавнього часу, це здавалося просто дуже дороге хобі", - сміється вона. “Там не було бізнес-елемент, так що мені не доведеться брати участь. Може бути, оборонної, я відштовхнув його. Тепер цікаво подивитися, що продають, де і хто. Є творчий підхід до справи – хоча мій батько назвав мене як підприємця, інший день, і я був готовий померти – нееет, тато! Він сказав, що це прекрасна річ, але я не Річард Бренсон".
Вона не може бути, але, як і Бренсон, Троянди має прекрасний мальованої логотип для свого бренду. Це її підпис? “Ні, це взято із старовинних шматок я знайшов, що була підписана кимось. Може бути, я повинен сказати людям, що це мій прекрасний сценарій. Я пишу це лайно".
Її ім\'я стає все більш і більш відомим, хоча, неважливо, як воно написано. Мій улюблений використання імені Роза на цьому сезоні шпильки для краватки, перетворюючи функціональний аксесуар в язицех. Вона киває, коли я сказав їй це. “Це моя робота, хоча, не так? Віддаючи свою маленьку карлючку". Вона сміється, сидячи в її світлі нові номери, з її нове світле майбутнє попереду неї.
Категория: Мода