Зустрітися Clandestina, кубинський бренд виступаючи на нове покоління


Опубликованно 05.03.2018 11:42

Зустрітися Clandestina, кубинський бренд виступаючи на нове покоління

Коли в Гавані дизайнер території-дель-Ріо закінчилися чорнило для трафаретного друку на футболках, то, швидше за все решта Куби теж. Коли їй потрібно купити гудзики, вона обшукує 10 різних магазинах, щоб знайти достатньо. І коли вона хоче послати по електронній пошті, вона повинна ходити в одній милі від Clandestina, її незалежний дизайн магазину, до найближчої точки доступу в інтернет. І все ж, незважаючи на брак матеріалів і дефіцитних доступ в інтернет – звичайна стриктур функціонування бізнесу в умовах соціалістичного режиму в країні – Clandestina став першим Кубинським брендом для запуску інтернет-магазину, доставка в будь-яку точку світу, включаючи США. Кубинці мають глибоке почуття моди і хочете, щоб останні тенденції, але відсутність сучасних брендів

Невеликий модний Лейбл відсвяткував це знаменна досягнення у відносинах між США і Кубою знову зіпсувалися після повідомлень про загадкових "звукової атаки" на нас державних службовців в Гавані. У вересні США вилучили більше половини своїх дипломатів і застеріг американців від поїздок на Кубу, в рамках відкату Дональда Трампа історичного зближення свого попередника.

У Clandestina магазин в Гавані.

Дель Ріо та її бізнес-партнер, Фернандес Лейре, запустив Clandestina в 2015 році, кілька років після того, як президент Куби Рауль Кастро, послабив закони, що регулюють приватне підприємництво. Магазин розташований в побіленій будинку в колоніальному особняку в старій Гавані, став першою самостійною конструкцією розетки на Кубі, свідоцтво на хвилю творчої, підприємницької енергії, що охопили столицю. Візитною карткою дуету мова-в-щоку логотипи, часто надруковані на переробленої футболки та сумки, висловили ставлення самовизначення говорив, що для цього нового покоління.

За минулий рік, вони були спрямовані на доведення бренду до міжнародної аудиторії, не маленький подвиг, враховуючи експортного ринку Куби, тиснуть ембарго США, практично не існує. Однак, незважаючи на ембарго обмежує ввезення товарів в США, він не забороняє послуг. Дель Ріо використовує цю аномалію, щоб обійти системи, цифровий завантаження дизайнів Clandestina афілійованому виробник в Південній Кароліні, який друкує їх на футболках від обруча (відповідального акредитованих виробництва)-сертифікований Постачальник в Нікарагуа і відправляє їх по всьому світу. В країні, де поняття доморощені бренд як і раніше приймає форми, амбіції Clandestina вражає.

У Clandestina футболка. Фото: JLabradorDeu

Можливості для шопінгу на Кубі обмежена. Державні магазини продають дешеві імпортні товари – сукні поліестер і пластикові черевики. Більш популярними є "таємницею магазинах" знайшли в салони краси або приватні будинки продаж "швидкої моди", незаконно ввезених з-за кордону. Дель Ріо, як і інші стилі налаштованих кубинців, полює за невловимим старовинні предмети в уряд "ганчірка магазинах", які купують одяг секонд хенд оптом зі США і Канади.

"Ви ніколи не отримаєте те, що ви дійсно хочете," дель Ріо-пояснив, виступаючи з Мексики, де вона була пошуку нових чорнил (протягом декількох тижнів вони були у стані друкувати тільки чорним кольором). "Кубинці мають глибоке почуття моди і хочете, щоб останні тенденції, але відсутність сучасних брендів."

Острів зайшов в Інтернет в 2015 році, слідом за появою блогів стиль і перший в країні журнал мод, а сміттяр. Дизайнерів, таких як Селія Led?n, хто переробляє знайдені об\'єкти у високій моді, і Robertiko Рамос, художника по костюмах і художника татуювання, міняємо розмова по одязі; але молоді кубинці, як молоді люди ніде в світі, хочу щось доступне, можна і по тренду, якого так мало.

Незважаючи на попит, запустивши ярлик – не кажучи вже про рішення електронної комерції – вимагає переговорів розробити бюрократичних і каральних законів імпорт. Модна індустрія страждає від відсутності текстильної промисловості, яка зникла після розпаду Радянського Союзу в 1991 році.

Дель Ріо, який вивчав графічний дизайн і працювала за кордоном кілька років, привернула капітал від друзів для запуску Clandestina; - готівкою-тільки економіка всі платежі повинні бути авансовими. "Спочатку ми не були впевнені, як займатися маркетингом", - сказала вона. “Не було каналів для реклами, тому ми кинули вечірки з безкоштовним алкоголем. Ми постаралися зібрати місцевих жителів, друзів і послідовників, і вони почали, щоб зупинити." Тепер вони отримують 20 000 відвідувачів на рік. Інші дизайнери почали наближається команда Clandestina в надії слідувати по їх стопах. "Зараз ми дуже щасливі, тому що це важливий крок для всіх нас", - сказав дель Ріо. “Щоб бути глобальним з Куби, чому ні? Ми думаємо, що це можливо і необхідно".

Території-дель-Ріо, дизайнер і засновник Clandestina.



Категория: Мода