Секретний агент Вікторії в провокатор: магазини нижньої білизни піддати жару
Опубликованно 19.03.2018 10:00
Ви можете сказати багато про нації заглянути в ящик з трусами колективу. Відзначимо, наприклад, що, хоча Маркс і Спенсер знайшли свою ринкову частку в еродованих одяг, нижня білизна-це одне царство, в якому Британські жінки проявляють дивовижну вірність. М&s зберігає значний 27.4% ринку нижньої білизни. Нижньої білизни-це емоційна покупка, і яка тягнеться до п\'яти-пакети практичних трусики вирізати, щоб мінімізувати візуальний, а не збільшити сексуальну привабливість. Жінки, які вже перейшли на роздрібні вартості для своїх дітей одяг і зимові woollies ще купити шортики в m&s, тому що вони відчувають себе дуже комфортно з брендом. Часи можуть бути важкі, але є певні речі, які ви просто можете не скупитися на: завжди купувати своє коло, і носить красиві трусики на випадок, якщо зіб\'ють. Це те, що твоя мама мала на увазі, маючи стандартам.
Шортики, будучи недорогий і захоплюватися лікування, як правило, спад-доказ. За останні чотири роки продажі одягу були плоскими, але продажу нижньої білизни незначно виріс-на 0,6%. Ринок нижньої білизни у Великобританії зараз коштує ?1.52 млрд, за даними Дрейперс. Скориставшись цією можливістю, конкуренція розжарених в цьому сезоні з приходом дві Вікторії сікрет магазини, в тому числі з Бонд-Стріт флагманський. Агент провокатор, культ високого класу британський бренд, зробив два сміливих контратак у відповідь: на цьому тижні він збирається провести свій перший показ мод у чотири роки, в той час як його власні Мейфэр флагмана – усього в декількох сотнях ярдів від Вікторії сікрет – відкриється до Різдва. М&s, тим часом, тримав себе твердо в полі з висококласними асортимент випущений під назвою молода супермодель Розі Хантінгтон-Уайтлі, яка стала самої продаваної в асортименті магазину жіноча білизна весь час, коли на прилавках в серпні.
До речі, білизна продавали-це відображення сексуальної культури в даний момент часу. Саме з-за цього, що провокатором може пробити шлях вище його вага в популярній культурі. З комплекти білизни, починаючи приблизно в ?100, він завжди буде відносно нішевим продуктом, але при натисканні на дух часу, він створив бренд, який відчуває себе набагато більше, ніж є насправді. Заснований у 1994 році Джо Korra, син Вів\'єн Вествуд, і його дружина Серена Різ, провокатором став символом амбітний, декадентської Лондонській життя. Бріджет Джонс namechecked магазин у своєму щоденнику Кейт Мосс знялася в промо-ролику, який розбився на сайті.
Політика на ринку нижньої білизни є складними. Це не просте питання лаючи hypersexualisation нашої культури. Провокатором є досить відверту бренд – не більше, ніж тепер, коли "п\'ятдесят відтінків сірого" явище призвело до буму продажів, що креативний директор Сара Шоттон бадьоро називає "збоченим". (Мабуть, бюстгальтер Уітні (?110) і шортики (?95), чиї численні еластичні бретельки можуть бути організовані в різних поєднаннях з смутно кабалу під впливом правильно грубіянити, розліталися, як гарячі пиріжки.)
Але Шоттон виносить чохол для марки бути позитивною силою для жінок. Своїй останній рекламний ролик починається з молодої жінки, що стояли на автобусній зупинці, коли літня леді вкрали сумочку. Молода жінка дає погоні, і більшість її одягу відвалиться в процесі, так що вона жене і пересилює грабіжник в її бюстгальтер і трусики. Нерозумно, але смішно, і героїня, безсумнівно, сильний і сміливий.
Агент на цьому тижні дефіле провокатор показують, білизна Лондон, буде залучати кошти для семи Фонду барі, фонди мікрофінансування для жінок по всій Великобританії, щоб або почати розвивати свій власний бізнес. Коли я запропонував Шоттон, що працює на основі благодійності не сама очевидна зв\'язок для компанії нижньої білизни, вона була твердо впевнена, що "це було правильно, тому що це благодійність про розширення прав і можливостей жінок, даючи їм впевненість. Я відчуваю себе сильно про це, тому що робота була Моя велика можливість – це було на роботі, що я отримав свій шанс".
Агент провокатор історію шоттон-це начинка одна. Чотирнадцять років тому, після вивчення моди в центрі Санкт-Мартіна, вона прийняла на роботу в якості офіс-молодший за бренд, "який був ніби як учнівство. Я зробив все, допомагаю з дизайном або Windows або адміністратора або в магазині. Ось як я дізнався". Незабаром після приходу в компанію, Шоттон, а рудоволосий ефект вибуху бомби, який нагадує англійські троянди Крістіна Хендрікс, спробував її перший повноцінний комплект нижньої білизни, бірюзовий тюль. "Це було в 1990-е роки, і все просто хотіла бути худенькою, і у мене були великі цицьки і дупи. Я спробував це, і це змусило мене відчувати себе так яскраво. Я ніколи не забуду цього". Коли Корр і Різ розлучилися, і бренд був проданий, Шоттон залишився на посаді креативного директора. Вона каже, що намагається всі частини на Розмір-8 Розмір-16 модель, щоб переконатися, що все, що йде на продаж працює і виглядає добре на обох.
Агент провокатор-бренд не може змінити, але сексуальне лицедійства, він завжди експериментував з можливо набуває зовсім іншого значення в сучасній культурі, ніж це було, коли компанія почала близько двох десятиліть тому. Я пропоную Шоттон, хто збирається взяти декретну відпустку, щоб мати її першої дитини, що жіночої сексуальності в масовій культурі прийняла дивний оборот. "Сексуальність" стало менше про те, що жінки відчувають або роблять, і більше про просто, як вони виглядають.
"О, я абсолютно, абсолютно згоден," киває Шоттон. "Я говорив з моїм партнером про те, як дивно, всі ці діти ростуть, думаючи сексуальний підроблені сиськи і немає волосся на тілі. А що дає жінці сексуальної привабливості-це впевненість і енергію. Носіння провокатор не повинен бути дисплей, це повинно бути секретом, що дає вам впевненість".
Особи від Вікторії сікрет інтригує, тому що бренди не могли бути більш різними. Секрет Вікторії-комерційна джаггернаут. Така сила заробітної плати компанії, що половина імен в останньому списку Forbes найбільш високооплачуваних моделей у світі були "Ангели", як Секретні моделі Victoria відомі. Деякі з імен в списку – наприклад, Південно-Африканський 23-річна Кендіс Свейнпол, 10-й-найбільш високооплачувані моделі в світі – майже немає профілю за їх асоціації з брендом.
Коли секрет Вікторії-Бонд Стріт відкрив ходили чутки, що висококласні ярлики на вулиці не подобається бренд "пониження тону", але там нічого збудливого секрет торговий досвід Вікторії. У 2011 році за 10 мільйонів глядачів спостерігали за щорічний показ бренду на CBS, програми, яку компанія з гордістю відзначає, що "тільки одну годину шоу присвячений єдиним брендом".
На подіумі, Ангели носять костюми, головні убори і складні оперенными крилами (звідси і назва Ангели), а також нижню білизну. На відміну від нарочито зухвале настрій, яке пронизує провокатором, таємним атмосфері Вікторія люто оптимістичний і корисний Різдвяний парад магазин карнавальних.
Нема чого ображатися на Бонд-Стріт флагманський – за винятком, мабуть, непрощенним кількість насіння льону. Покупці представляють собою суміш дівчаток-підлітків з Топшоп сумки і туристи, фотографувалися поруч з крилами. Я завжди знаходив там щось трохи нервує про секрет Вікторії крила. Їх влаштували і дивно infantilised сексуальність мені трохи нагадуєш кролика з "Плейбоя" вуха. А що крила треба робити з білизною, або з сексом? Нічого, що я бачу. Але вони повинні зробити з тим, щоб бути поклонялися. А зі Славою. І з ідеалами жіночності. І от ви продаєте трусики.
Категория: Мода