Як пляжний рушник принесли сестри багатомільйонний успіх
Опубликованно 20.03.2018 11:35
Вони любили гнучкий, невимушений спосіб життя вони жили в прибережному районі Новий Південний Уельс Кингсклифф.
Але наскільки вакансії пішли, вони були обмежені.
Після роботи по місту в кафе, вони вирішили, що необхідно придумати бізнес-ідею, щоб вони могли зробити гідне життя без того, щоб переїхати зі свого улюбленого будинку.
Сидячи на пляжі, спостерігаючи за своїми чоловіками (які кращі друзі) прибій, Емма була ідея.
"Я думаю, що цілий пляжні рушники було б здорово", - думала вона.
"Ніхто не робить це".
Емма вирішила, що вона поїде на Балі і знайти виробника, який міг би перетворити її в малий бізнес. Вікторія, хто мав досвід роботи в бізнесі та бухгалтерському обліку, своєчасно оголосив, що був "жахливий бізнес-план".
Так що Емма запросила свою сестру, щоб створити продукт з нею — Віка могла принести їй сильне ділове чуття, і Емма могла б принести її творчий талант.
З цим брендом "морський люкс" на пляжі людина народився.
Сестри пересмикувати свій бізнес з материнством (Вікторія є син, Емма має трьох дочок). Фото: Додаються.
Вони почали працювати з садового будиночка з будиночка на березі Вікторії і перетворив її кімнату в кабінет.
"Це було досить забавно давати ця адреса для наших поставок", - згадує Вікторія.
"Я хотів бути там, в нашому тихому, маленькому прибережному вулиці з моєю помаранчевої капелюхи відьом, щоб показати вантажівки, де припаркуватися, тому що вони продовжували думати, що вони помилилися адресою."
У Roundie є їх об\'єктом. Фото: Instagram
Красу цього незвичайного рушник з унікальними принтами, які добре фотографують. Тому він був "дуже Instagrammable".
Протягом тижня Roundie запускається, дівчата з чари в Байрон-Бей і виклала фотку в рушник, щоб їх 872k послідовників Instagram кажучи: "це те, що я хочу на Різдво".
"Після того, що сталося, я думаю, що у нас близько 6-7к нових послідовників ... на той момент ми зустрічалися протягом трьох або чотирьох тижнів", - каже Емма.
Перш ніж вони це знали, рушник було хітом з впливовими і він збирається вірусна на соціальних медіа. Шанувальники знаменитості продукту включають Джуліанна Хаф і Джиммі Феллон.
Публікацію на пляжі люди (@thebeachpeople) на 25 грудня, на 2017 5:06 вечора ПСТ
"Після того першого літа він був просто дикий ... у нас були люди, заплативши $100 і чекати шість тижнів протягом зими, щоб отримати в свої руки на рушник, як ми були на кінець на складі", - каже Вікторія.
Рушник було продавати по всьому світу, але особливо популярна в США і Японії.
“Ми розбили 100 000-й Roundie продав влітку 2015 року ... всього два роки після того, як ми почали. Ми зробили наш перший мільйон доларів Місяць, Рік", - каже Вікторія.
Вони були все-таки витратити один долар на маркетинг.
Коли його запитали, чому рушник було настільки успішним, Емма каже: “Я думаю, що це був просто новий ... дійсно нового на ринку продукту-це дійсно цікаво. Він також був розроблений, щоб наша естетика — люди відчували, що вони збиралися мати славне час на пляжі ..., що їх досвід буде підвищена з це красиве рушник".
Додайте до цього той факт, що рушник "відчуває себе дивно, дає вам додатковий простір, коли ви лежите і сушить дуже добре".
отримати відпочинок готові з нашими Roundie рушники, онлайн зараз!
Публікацію на пляжі люди (@thebeachpeople) за 23 грудня 2017 року на 7:03 ранку ПСТ
Сестри зрозуміли, що вони були на щось.
"Я відразу зрозуміла, що була сильна реакція суспільства на наш загальний естетичний", - каже Вікторія.
Вони визнали, що був ринок для "розкішних приморських прибережних бренд", або, як Вікторія говорить про це, "серф-бренд, який не серф ... щось без флюорографії помаранчеві смуги".
Вони швидко кинули всі, в тому числі "зарплата наших чоловіків ... будинок вкладів" у бізнес і розширюватися в інших областях, в тому числі ванна, homewares, білизна і пляжні аксесуари.
час чаю в нашій затишній постільна білизна на зображення @cactimicasa @jennaagiusphotography #thebeachpeople
Публікацію на пляжі люди (@thebeachpeople) на 28 січня 2018 року на 7:06время ПСТ
У ці дні, їх бізнес має сім-цифра річного обороту. Вони продають свої продукти способу життя у більш ніж 600 магазинів у більш ніж 30 країнах. Складів включають розкішні бутіки, Бергдорф Гудмен, Блумінгдейл і selfridges.
Вони тепер бігають два відділення (одне біля свого будинку на північному узбережжі нового Південного Уельсу і один в Майамі) і працюють 20 співробітників.
Сестри фіналістів в 2018 вдова Кліко нове покоління.
З успіхом Roundie відбулася неминуча хвиля наслідувачів.
"Я так радий, що перш ніж ми почали ми забезпечили нашій ІС в кожній країні ... ми самі Roundie імена", \'круглий рушник\' і \'круглий рушник," пояснює Вікторія.
Незважаючи на це, вони були "бій після бою" з конкурентами, копіюючи їх дизайн.
"Один сезон у мене був адвокат, який представляє нами весь час", - каже Вікторія.
“У нас були деякі ключові іменитих рітейлерів, які бажають оптом з нами угоду. Коли ми сказали ні, вони просто пішли і нахабно купив наш продукт та його копіювали.
"Це відбувається так багато, що ми просто повинні були з\'ясувати, які бої варто боротися."
Емма згадує, проходячи через торговий центр і, помітивши, що "найбільший рітейлер" був один з їх образів у їх вікно.
"Картина трапилося зі мною, так що це було для мене, щоб розпізнати його дуже легко", - каже вона.
“Вони просто Відфотошопили їх дизайн наших рушників, але це було зроблено так погано, ви могли бачити наші рушник під ним.
"Я не міг повірити в це ... я думав, \'зачекайте хвилину, що я, моя сестра, коли ми не могли дозволити собі модель.\'"
Вікторія і Емма в їхньому офісі. Фото: Додається
Деякі люди болки при думці про роботу з однорівневим, але пляж люди сестри, здається, щиро люблять його.
"Коли ми починали, ми робили \'сестра контракту," пояснює Емма.
“Ми написали наші сильні і слабкі сторони і позначив наше місце в організації, і ми переконаєтеся, що ми грати в наші сильні сторони — ми знаємо, що один одного добре ми знаємо один одного як облуплених і не було б ніякого пляжу людей, якби не Вікторія ... тому що дівчина отримує речі зроблено і неймовірно мотивований. Я мрійливий чоловік, дивлячись на кольори pantone діаграми. У нас є прекрасний баланс логіки і творчості.
“Ми працюємо дуже добре разом. Ми знали, що це буде працювати. Коли великі речі відбуваються в наші дні, я дивлюся на мою сестру і сказати: "слава богу, ми робимо це разом".
час чаю в нашій затишній постільна білизна на зображення @cactimicasa @jennaagiusphotography #thebeachpeople
Публікацію на пляжі люди (@thebeachpeople) на 28 січня 2018 року на 7:06время ПСТ
Емма і Вікторія на пляж люди фіналістів вдова Кліко нові покоління, яка визнає успіх і бачення молодих підприємців бізнес-вумен. Переможець буде оголошений 6 березня.
Категория: Шоу-бизнес